Działamy od 1988 roku,

SPRAWDŹ OFERTĘ

to już 29 lat

SPRAWDŹ OFERTĘ

i kolejne przed nami,

SPRAWDŹ OFERTĘ

z najlepszymi rozwiązaniami.

Zapraszamy

SPRAWDŹ OFERTĘ

Urządzenia wielofunkcyjne – ułatwienie pracy w biurze

Urządzenia wielofunkcyjne – ułatwienie pracy w biurze

Prace biurowe bardzo często wiążą się z takimi czynnościami jak drukowanie, kopiowanie czy skanowanie dokumentów. Jeśli dysponuje się przestarzałymi lub trudnymi w obsłudze sprzętami, niekiedy poświęca się na wykonanie tych zadań bardzo dużo czasu. Przy niskiej wydajności i dużym zużyciu tuszu lub tonera, rosną koszty eksploatacyjne. Ponadto starsze sprzęty często wymagają napraw, a ich awarie opóźniają pracę firmy. Zajmują też mnóstwo miejsca w porównaniu ze sprzętami nowszych generacji. Rozwiązanie jest tylko jedno: wymiana starego sprzętu na nowy. Najlepszym rozwiązaniem dla biura będzie urządzenie wielofunkcyjne. Dlaczego? Argumenty przedstawiamy poniżej.

Urządzenia wielofunkcyjne – idealne rozwiązanie dla biur

Urządzenie wielofunkcyjne łączy w sobie funkcje trzech sprzętów: drukarki, kopiarki i skanera. Łatwo zauważyć korzyści płynące z takiego rozwiązania:

  • oszczędność miejsca – zamiast trzech urządzeń w biurze znajduje się tylko jeden kompaktowy sprzęt, dzięki czemu można oszczędzić przestrzeń i wygodniej ją zagospodarować,

  • niższe koszty zakupu – łatwo przeliczyć, że zakup trzech oddzielnych urządzeń będzie droższy niż inwestycja w jedno, posiadające kilka funkcji,

  • oszczędność kosztów eksploatacyjnych – naprawy, wymiany zużytych części, konserwacje – wszystkie te koszty wylicza się dla jednego urządzenia zamiast kilku, łatwo więc zobaczyć tu szansę na niemałą oszczędność; kupując nowy sprzęt biurowy dostaje się dodatkowo gwarancję producenta, w ramach której serwis jest darmowy,

  • poszerzenie możliwości pracowników oraz ich wiedzy technologicznej – praca na przestarzałych sprzętach z pewnością nie jest źródłem satysfakcji ani rozwoju, dlatego również pod tym względem warto zainwestować w nowoczesną technologię.

Zachęcamy do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych łączących funkcje drukarek, kopiarek i skanerów. Usprawnią one pracę biura, pozwolą na lepsze zarządzanie i podniosą morale pracowników. Sprawdź, co oferujemy w Olsztynie – Bartex zaprasza!

Czytaj również: Urządzenia wielofunkcyjne Ricoh – więcej niż kopiarki